Atıf Formatları
Metin Uzunluklarının Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Metin Uzunluklarıyla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Kaya, "Metin Uzunluklarının Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Metin Uzunluklarıyla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi," TURKISH STUDIES , vol.15, no.1, pp.346-360, 2020

Kaya, M. 2020. Metin Uzunluklarının Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Metin Uzunluklarıyla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi. TURKISH STUDIES , vol.15, no.1 , 346-360.

Kaya, M., (2020). Metin Uzunluklarının Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Metin Uzunluklarıyla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi. TURKISH STUDIES , vol.15, no.1, 346-360.

Kaya, Mustafa. "Metin Uzunluklarının Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Metin Uzunluklarıyla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi," TURKISH STUDIES , vol.15, no.1, 346-360, 2020

Kaya, Mustafa. "Metin Uzunluklarının Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Metin Uzunluklarıyla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi." TURKISH STUDIES , vol.15, no.1, pp.346-360, 2020

Kaya, M. (2020) . "Metin Uzunluklarının Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Metin Uzunluklarıyla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi." TURKISH STUDIES , vol.15, no.1, pp.346-360.

@article{article, author={Mustafa Kaya}, title={Metin Uzunluklarının Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Metin Uzunluklarıyla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi}, journal={TURKISH STUDIES}, year=2020, pages={346-360} }