F. Kanat And İ. Kozikoğlu, "Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin İngilizce öğrenmeye ilişkin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları ve tutumları," Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3, pp.725-748, 2018
Kanat, F. And Kozikoğlu, İ. 2018. Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin İngilizce öğrenmeye ilişkin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları ve tutumları. Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3 , 725-748.
Kanat, F., & Kozikoğlu, İ., (2018). Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin İngilizce öğrenmeye ilişkin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları ve tutumları. Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3, 725-748.
Kanat, Fırat, And İshak Kozikoğlu. "Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin İngilizce öğrenmeye ilişkin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları ve tutumları," Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3, 725-748, 2018
Kanat, Fırat And Kozikoğlu, İshak. "Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin İngilizce öğrenmeye ilişkin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları ve tutumları." Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3, pp.725-748, 2018
Kanat, F. And Kozikoğlu, İ. (2018) . "Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin İngilizce öğrenmeye ilişkin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları ve tutumları." Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3, pp.725-748.
@article{article, author={Fırat Kanat And author={İshak Kozikoğlu}, title={Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin İngilizce öğrenmeye ilişkin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları ve tutumları}, journal={Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={725-748} }