İ. AYDIN, "GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA PAZARLAMAYI NEDEN ZENGİNLEŞTİRDİ? ," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.25, pp.348-352, 2018
AYDIN, İ. 2018. GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA PAZARLAMAYI NEDEN ZENGİNLEŞTİRDİ? . Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.25 , 348-352.
AYDIN, İ., (2018). GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA PAZARLAMAYI NEDEN ZENGİNLEŞTİRDİ? . Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.25, 348-352.
AYDIN, İbrahim. "GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA PAZARLAMAYI NEDEN ZENGİNLEŞTİRDİ? ," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.25, 348-352, 2018
AYDIN, İbrahim. "GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA PAZARLAMAYI NEDEN ZENGİNLEŞTİRDİ? ." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.25, pp.348-352, 2018
AYDIN, İ. (2018) . "GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA PAZARLAMAYI NEDEN ZENGİNLEŞTİRDİ? ." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.25, pp.348-352.
@article{article, author={İbrahim Aydın}, title={GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA PAZARLAMAYI NEDEN ZENGİNLEŞTİRDİ? }, journal={Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={348-352} }