Atıf Formatları
Ortaokul Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım İle İlgili Yeterlik Düzeyleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Aykan And M. Tatar, "Ortaokul Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım İle İlgili Yeterlik Düzeyleri ," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.381-395, 2017

Aykan, A. And Tatar, M. 2017. Ortaokul Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım İle İlgili Yeterlik Düzeyleri . Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2 , 381-395.

Aykan, A., & Tatar, M., (2017). Ortaokul Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım İle İlgili Yeterlik Düzeyleri . Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 381-395.

Aykan, Ahmet, And Mustafa Tatar. "Ortaokul Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım İle İlgili Yeterlik Düzeyleri ," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 381-395, 2017

Aykan, Ahmet And Tatar, Mustafa. "Ortaokul Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım İle İlgili Yeterlik Düzeyleri ." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.381-395, 2017

Aykan, A. And Tatar, M. (2017) . "Ortaokul Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım İle İlgili Yeterlik Düzeyleri ." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.381-395.

@article{article, author={Ahmet Aykan And author={Mustafa Tatar}, title={Ortaokul Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşım İle İlgili Yeterlik Düzeyleri }, journal={Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={381-395} }