Atıf Formatları
Thurstone ve Bradley Terry İkili Karşılaştırma Yargılarına Dayalı Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. TAT And D. ANIL, "Thurstone ve Bradley Terry İkili Karşılaştırma Yargılarına Dayalı Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması," Current Research in Education , vol.2, no.3, pp.174-185, 2016

TAT, O. And ANIL, D. 2016. Thurstone ve Bradley Terry İkili Karşılaştırma Yargılarına Dayalı Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması. Current Research in Education , vol.2, no.3 , 174-185.

TAT, O., & ANIL, D., (2016). Thurstone ve Bradley Terry İkili Karşılaştırma Yargılarına Dayalı Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması. Current Research in Education , vol.2, no.3, 174-185.

TAT, Osman, And DUYGU ANIL. "Thurstone ve Bradley Terry İkili Karşılaştırma Yargılarına Dayalı Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması," Current Research in Education , vol.2, no.3, 174-185, 2016

TAT, Osman And ANIL, DUYGU. "Thurstone ve Bradley Terry İkili Karşılaştırma Yargılarına Dayalı Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması." Current Research in Education , vol.2, no.3, pp.174-185, 2016

TAT, O. And ANIL, D. (2016) . "Thurstone ve Bradley Terry İkili Karşılaştırma Yargılarına Dayalı Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması." Current Research in Education , vol.2, no.3, pp.174-185.

@article{article, author={Osman Tat And author={DUYGU ANIL}, title={Thurstone ve Bradley Terry İkili Karşılaştırma Yargılarına Dayalı Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması}, journal={Current Research in Education}, year=2016, pages={174-185} }