Atıf Formatları
İlköğretim Türkçe Öğretim Programında 5. Sınıfa Ait Okuduğunu Anlama Kazanımlarının Bilişsel Beceriler Yönünden Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. Çiftçi, "İlköğretim Türkçe Öğretim Programında 5. Sınıfa Ait Okuduğunu Anlama Kazanımlarının Bilişsel Beceriler Yönünden Değerlendirilmesi," TÜRKLÜK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI , no.27, pp.185-200, 2010

Çiftçi, Ö. 2010. İlköğretim Türkçe Öğretim Programında 5. Sınıfa Ait Okuduğunu Anlama Kazanımlarının Bilişsel Beceriler Yönünden Değerlendirilmesi. TÜRKLÜK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI , no.27 , 185-200.

Çiftçi, Ö., (2010). İlköğretim Türkçe Öğretim Programında 5. Sınıfa Ait Okuduğunu Anlama Kazanımlarının Bilişsel Beceriler Yönünden Değerlendirilmesi. TÜRKLÜK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI , no.27, 185-200.

Çiftçi, Ömer. "İlköğretim Türkçe Öğretim Programında 5. Sınıfa Ait Okuduğunu Anlama Kazanımlarının Bilişsel Beceriler Yönünden Değerlendirilmesi," TÜRKLÜK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI , no.27, 185-200, 2010

Çiftçi, Ömer. "İlköğretim Türkçe Öğretim Programında 5. Sınıfa Ait Okuduğunu Anlama Kazanımlarının Bilişsel Beceriler Yönünden Değerlendirilmesi." TÜRKLÜK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI , no.27, pp.185-200, 2010

Çiftçi, Ö. (2010) . "İlköğretim Türkçe Öğretim Programında 5. Sınıfa Ait Okuduğunu Anlama Kazanımlarının Bilişsel Beceriler Yönünden Değerlendirilmesi." TÜRKLÜK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI , no.27, pp.185-200.

@article{article, author={Ömer Çiftçi}, title={İlköğretim Türkçe Öğretim Programında 5. Sınıfa Ait Okuduğunu Anlama Kazanımlarının Bilişsel Beceriler Yönünden Değerlendirilmesi}, journal={TÜRKLÜK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI}, year=2010, pages={185-200} }