T. Özoğul Balyalı And Ç. H. Özel, "Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü: Eskişehir Örneği," Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3, pp.137-151, 2015
Özoğul Balyalı, T. And Özel, Ç. H. 2015. Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü: Eskişehir Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3 , 137-151.
Özoğul Balyalı, T., & Özel, Ç. H., (2015). Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü: Eskişehir Örneği. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3, 137-151.
Özoğul Balyalı, Tuğçe, And Çağıl Hale Özel. "Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü: Eskişehir Örneği," Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3, 137-151, 2015
Özoğul Balyalı, Tuğçe Ö. And Özel, Çağıl H. . "Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü: Eskişehir Örneği." Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3, pp.137-151, 2015
Özoğul Balyalı, T. And Özel, Ç. H. (2015) . "Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü: Eskişehir Örneği." Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.3, pp.137-151.
@article{article, author={Tuğçe Özoğul Balyalı And author={Çağıl Hale Özel}, title={Destinasyonlara Yönelik Tüketici Temelli Marka Denkliği Algılarının Ölçümü: Eskişehir Örneği}, journal={Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={137-151} }