Atıf Formatları
2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. KULTAS, "2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri," Journal of Elementary Education: Theory and Practice (JELEDU) , vol.2, no.2, pp.105-134, 2024

KULTAS, E. 2024. 2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri. Journal of Elementary Education: Theory and Practice (JELEDU) , vol.2, no.2 , 105-134.

KULTAS, E., (2024). 2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri. Journal of Elementary Education: Theory and Practice (JELEDU) , vol.2, no.2, 105-134.

KULTAS, Emrah. "2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri," Journal of Elementary Education: Theory and Practice (JELEDU) , vol.2, no.2, 105-134, 2024

KULTAS, Emrah. "2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri." Journal of Elementary Education: Theory and Practice (JELEDU) , vol.2, no.2, pp.105-134, 2024

KULTAS, E. (2024) . "2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri." Journal of Elementary Education: Theory and Practice (JELEDU) , vol.2, no.2, pp.105-134.

@article{article, author={Emrah Kultas}, title={2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri}, journal={Journal of Elementary Education: Theory and Practice (JELEDU)}, year=2024, pages={105-134} }