Atıf Formatları
8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe ders kitaplarına yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Coşkun, "8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe ders kitaplarına yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22, no.4, pp.947-970, 2018

Coşkun, H. 2018. 8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe ders kitaplarına yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22, no.4 , 947-970.

Coşkun, H., (2018). 8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe ders kitaplarına yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22, no.4, 947-970.

Coşkun, Hatice. "8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe ders kitaplarına yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22, no.4, 947-970, 2018

Coşkun, Hatice C. . "8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe ders kitaplarına yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22, no.4, pp.947-970, 2018

Coşkun, H. (2018) . "8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe ders kitaplarına yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22, no.4, pp.947-970.

@article{article, author={Hatice Coşkun Sönmez}, title={8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe ders kitaplarına yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi}, journal={Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2018, pages={947-970} }