Atıf Formatları
Tüketici Temelli Marka Değeri Algılamalarının GSM Operatörleri Bazında Analizi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Gök And B. Dülek, "Tüketici Temelli Marka Değeri Algılamalarının GSM Operatörleri Bazında Analizi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği," The Journal of Academic Social Science Studies , pp.89-107, 2015

Gök, A. And Dülek, B. 2015. Tüketici Temelli Marka Değeri Algılamalarının GSM Operatörleri Bazında Analizi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği. The Journal of Academic Social Science Studies , 89-107.

Gök, A., & Dülek, B., (2015). Tüketici Temelli Marka Değeri Algılamalarının GSM Operatörleri Bazında Analizi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği. The Journal of Academic Social Science Studies , 89-107.

Gök, Ayda, And Bulut Dülek. "Tüketici Temelli Marka Değeri Algılamalarının GSM Operatörleri Bazında Analizi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği," The Journal of Academic Social Science Studies , 89-107, 2015

Gök, Ayda And Dülek, Bulut. "Tüketici Temelli Marka Değeri Algılamalarının GSM Operatörleri Bazında Analizi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği." The Journal of Academic Social Science Studies , pp.89-107, 2015

Gök, A. And Dülek, B. (2015) . "Tüketici Temelli Marka Değeri Algılamalarının GSM Operatörleri Bazında Analizi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği." The Journal of Academic Social Science Studies , pp.89-107.

@article{article, author={Ayda Gök And author={Bulut Dülek}, title={Tüketici Temelli Marka Değeri Algılamalarının GSM Operatörleri Bazında Analizi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={89-107} }