Atıf Formatları
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Kurmaca Metinlerin "Çocuğa Görelik" İlkesine Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Kardaş Et Al. , "5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Kurmaca Metinlerin "Çocuğa Görelik" İlkesine Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi," ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ , Van, Turkey, pp.708-725, 2019

Kardaş, H. Et Al. 2019. 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Kurmaca Metinlerin "Çocuğa Görelik" İlkesine Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ , (Van, Turkey), 708-725.

Kardaş, H., Coşkun, H., & Kardaş, M. N., (2019). 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Kurmaca Metinlerin "Çocuğa Görelik" İlkesine Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi . ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ (pp.708-725). Van, Turkey

Kardaş, Hakim, Hatice Coşkun Sönmez, And Mehmet Nuri Kardaş. "5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Kurmaca Metinlerin "Çocuğa Görelik" İlkesine Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi," ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Turkey, 2019

Kardaş, Hakim Et Al. "5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Kurmaca Metinlerin "Çocuğa Görelik" İlkesine Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi." ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ , Van, Turkey, pp.708-725, 2019

Kardaş, H. Coşkun, H. And Kardaş, M. N. (2019) . "5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Kurmaca Metinlerin "Çocuğa Görelik" İlkesine Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi." ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ , Van, Turkey, pp.708-725.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Hakim Kardaş Et Al. }, title={5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Kurmaca Metinlerin "Çocuğa Görelik" İlkesine Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi}, congress name={ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ}, city={Van}, country={Turkey}, year={2019}, pages={708-725} }