Atıf Formatları
Ortaöğretim 9 Sınıf Fizik Öğretim Programınıntyler In Hedefe Dayalı Değerlendirme Modelinegöre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. KOTLUK And A. YAYLA, "Ortaöğretim 9 Sınıf Fizik Öğretim Programınıntyler In Hedefe Dayalı Değerlendirme Modelinegöre Değerlendirilmesi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.4, pp.1832-1852, 2016

KOTLUK, N. And YAYLA, A. 2016. Ortaöğretim 9 Sınıf Fizik Öğretim Programınıntyler In Hedefe Dayalı Değerlendirme Modelinegöre Değerlendirilmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.4 , 1832-1852.

KOTLUK, N., & YAYLA, A., (2016). Ortaöğretim 9 Sınıf Fizik Öğretim Programınıntyler In Hedefe Dayalı Değerlendirme Modelinegöre Değerlendirilmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.4, 1832-1852.

KOTLUK, NİHAT, And Ahmet Yayla. "Ortaöğretim 9 Sınıf Fizik Öğretim Programınıntyler In Hedefe Dayalı Değerlendirme Modelinegöre Değerlendirilmesi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.4, 1832-1852, 2016

KOTLUK, NİHAT And YAYLA, Ahmet. "Ortaöğretim 9 Sınıf Fizik Öğretim Programınıntyler In Hedefe Dayalı Değerlendirme Modelinegöre Değerlendirilmesi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.4, pp.1832-1852, 2016

KOTLUK, N. And YAYLA, A. (2016) . "Ortaöğretim 9 Sınıf Fizik Öğretim Programınıntyler In Hedefe Dayalı Değerlendirme Modelinegöre Değerlendirilmesi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.4, pp.1832-1852.

@article{article, author={NİHAT KOTLUK And author={Ahmet Yayla}, title={Ortaöğretim 9 Sınıf Fizik Öğretim Programınıntyler In Hedefe Dayalı Değerlendirme Modelinegöre Değerlendirilmesi}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={1832-1852} }