İ. Aydın, "Instagram’da Nüfuzlunun İlgi Çekiciliğinin Marka Sadakati, Marka İmajı, Marka Farkındalığı ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinin Araştırılması," Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.1, pp.38-68, 2022
Aydın, İ. 2022. Instagram’da Nüfuzlunun İlgi Çekiciliğinin Marka Sadakati, Marka İmajı, Marka Farkındalığı ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinin Araştırılması. Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.1 , 38-68.
Aydın, İ., (2022). Instagram’da Nüfuzlunun İlgi Çekiciliğinin Marka Sadakati, Marka İmajı, Marka Farkındalığı ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinin Araştırılması. Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.1, 38-68.
Aydın, İbrahim. "Instagram’da Nüfuzlunun İlgi Çekiciliğinin Marka Sadakati, Marka İmajı, Marka Farkındalığı ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinin Araştırılması," Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.1, 38-68, 2022
Aydın, İbrahim. "Instagram’da Nüfuzlunun İlgi Çekiciliğinin Marka Sadakati, Marka İmajı, Marka Farkındalığı ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinin Araştırılması." Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.1, pp.38-68, 2022
Aydın, İ. (2022) . "Instagram’da Nüfuzlunun İlgi Çekiciliğinin Marka Sadakati, Marka İmajı, Marka Farkındalığı ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinin Araştırılması." Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.1, pp.38-68.
@article{article, author={İbrahim Aydın}, title={Instagram’da Nüfuzlunun İlgi Çekiciliğinin Marka Sadakati, Marka İmajı, Marka Farkındalığı ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinin Araştırılması}, journal={Journal of Economics, Business & Political Studies}, year=2022, pages={38-68} }