R. Saydan And S. NART, "MARKA BİLİNİRLİĞİ MARKAYA DUYULAN GÜVEN VE MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA," BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ , vol.1, no.1, pp.25-42, 2011
Saydan, R. And NART, S. 2011. MARKA BİLİNİRLİĞİ MARKAYA DUYULAN GÜVEN VE MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA. BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ , vol.1, no.1 , 25-42.
Saydan, R., & NART, S., (2011). MARKA BİLİNİRLİĞİ MARKAYA DUYULAN GÜVEN VE MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA. BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ , vol.1, no.1, 25-42.
Saydan, Reha, And SİMA NART. "MARKA BİLİNİRLİĞİ MARKAYA DUYULAN GÜVEN VE MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA," BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ , vol.1, no.1, 25-42, 2011
Saydan, Reha And NART, SİMA. "MARKA BİLİNİRLİĞİ MARKAYA DUYULAN GÜVEN VE MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA." BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ , vol.1, no.1, pp.25-42, 2011
Saydan, R. And NART, S. (2011) . "MARKA BİLİNİRLİĞİ MARKAYA DUYULAN GÜVEN VE MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA." BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ , vol.1, no.1, pp.25-42.
@article{article, author={Reha Saydan And author={SİMA NART}, title={MARKA BİLİNİRLİĞİ MARKAYA DUYULAN GÜVEN VE MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA}, journal={BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ}, year=2011, pages={25-42} }