E. Uçar And İ. Aydın, "A101 kapıda uygulamasında algılanan kalitenin marka değeri, marka aşkı ve marka güvenine etkisi," Cihanşümul Akademi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9, pp.175-186, 2024
Uçar, E. And Aydın, İ. 2024. A101 kapıda uygulamasında algılanan kalitenin marka değeri, marka aşkı ve marka güvenine etkisi. Cihanşümul Akademi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9 , 175-186.
Uçar, E., & Aydın, İ., (2024). A101 kapıda uygulamasında algılanan kalitenin marka değeri, marka aşkı ve marka güvenine etkisi. Cihanşümul Akademi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9, 175-186.
Uçar, Erhan, And İbrahim Aydın. "A101 kapıda uygulamasında algılanan kalitenin marka değeri, marka aşkı ve marka güvenine etkisi," Cihanşümul Akademi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9, 175-186, 2024
Uçar, Erhan And Aydın, İbrahim. "A101 kapıda uygulamasında algılanan kalitenin marka değeri, marka aşkı ve marka güvenine etkisi." Cihanşümul Akademi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9, pp.175-186, 2024
Uçar, E. And Aydın, İ. (2024) . "A101 kapıda uygulamasında algılanan kalitenin marka değeri, marka aşkı ve marka güvenine etkisi." Cihanşümul Akademi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9, pp.175-186.
@article{article, author={Erhan Uçar And author={İbrahim Aydın}, title={A101 kapıda uygulamasında algılanan kalitenin marka değeri, marka aşkı ve marka güvenine etkisi}, journal={Cihanşümul Akademi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2024, pages={175-186} }