Atıf Formatları
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Grupla Psikolojik Danışma Programı Çerçevesinde İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. Kaya And A. KAVAL, "İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Grupla Psikolojik Danışma Programı Çerçevesinde İncelenmesi," 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) Kongresi , Antalya, Turkey, pp.279, 2019

Kaya, Z. And KAVAL, A. 2019. İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Grupla Psikolojik Danışma Programı Çerçevesinde İncelenmesi. 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) Kongresi , (Antalya, Turkey), 279.

Kaya, Z., & KAVAL, A., (2019). İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Grupla Psikolojik Danışma Programı Çerçevesinde İncelenmesi . 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) Kongresi (pp.279). Antalya, Turkey

Kaya, Zöhre, And Ayşe KAVAL. "İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Grupla Psikolojik Danışma Programı Çerçevesinde İncelenmesi," 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) Kongresi, Antalya, Turkey, 2019

Kaya, Zöhre And KAVAL, Ayşe. "İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Grupla Psikolojik Danışma Programı Çerçevesinde İncelenmesi." 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) Kongresi , Antalya, Turkey, pp.279, 2019

Kaya, Z. And KAVAL, A. (2019) . "İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Grupla Psikolojik Danışma Programı Çerçevesinde İncelenmesi." 21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) Kongresi , Antalya, Turkey, p.279.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Zöhre Kaya And author={Ayşe KAVAL}, title={İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Grupla Psikolojik Danışma Programı Çerçevesinde İncelenmesi}, congress name={21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2019}, pages={279} }