Atıf Formatları
Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikâye Edici Metinlerin Hikâye Unsurlarını Anlama Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Kultas And Y. Kızıltaş, "Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikâye Edici Metinlerin Hikâye Unsurlarını Anlama Üzerindeki Etkisi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.183-192, 2023

Kultas, E. And Kızıltaş, Y. 2023. Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikâye Edici Metinlerin Hikâye Unsurlarını Anlama Üzerindeki Etkisi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1 , 183-192.

Kultas, E., & Kızıltaş, Y., (2023). Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikâye Edici Metinlerin Hikâye Unsurlarını Anlama Üzerindeki Etkisi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 183-192.

Kultas, Emrah, And Yusuf Kızıltaş. "Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikâye Edici Metinlerin Hikâye Unsurlarını Anlama Üzerindeki Etkisi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 183-192, 2023

Kultas, Emrah And Kızıltaş, Yusuf. "Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikâye Edici Metinlerin Hikâye Unsurlarını Anlama Üzerindeki Etkisi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.183-192, 2023

Kultas, E. And Kızıltaş, Y. (2023) . "Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikâye Edici Metinlerin Hikâye Unsurlarını Anlama Üzerindeki Etkisi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.183-192.

@article{article, author={Emrah Kultas And author={Yusuf Kızıltaş}, title={Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikâye Edici Metinlerin Hikâye Unsurlarını Anlama Üzerindeki Etkisi}, journal={Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi}, year=2023, pages={183-192} }