S. Güneş And İ. Aydın, "Ziraat Katılım Bankası’nın Sosyal Medyada Verdiği Reklamların Güvenilirliğinin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Marka Güveni Üzerine Olan Etkisinin İncelenmesi," Econder International Academic Journal , vol.7, no.2, pp.121-135, 2023
Güneş, S. And Aydın, İ. 2023. Ziraat Katılım Bankası’nın Sosyal Medyada Verdiği Reklamların Güvenilirliğinin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Marka Güveni Üzerine Olan Etkisinin İncelenmesi. Econder International Academic Journal , vol.7, no.2 , 121-135.
Güneş, S., & Aydın, İ., (2023). Ziraat Katılım Bankası’nın Sosyal Medyada Verdiği Reklamların Güvenilirliğinin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Marka Güveni Üzerine Olan Etkisinin İncelenmesi. Econder International Academic Journal , vol.7, no.2, 121-135.
Güneş, Salih, And İbrahim Aydın. "Ziraat Katılım Bankası’nın Sosyal Medyada Verdiği Reklamların Güvenilirliğinin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Marka Güveni Üzerine Olan Etkisinin İncelenmesi," Econder International Academic Journal , vol.7, no.2, 121-135, 2023
Güneş, Salih And Aydın, İbrahim. "Ziraat Katılım Bankası’nın Sosyal Medyada Verdiği Reklamların Güvenilirliğinin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Marka Güveni Üzerine Olan Etkisinin İncelenmesi." Econder International Academic Journal , vol.7, no.2, pp.121-135, 2023
Güneş, S. And Aydın, İ. (2023) . "Ziraat Katılım Bankası’nın Sosyal Medyada Verdiği Reklamların Güvenilirliğinin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Marka Güveni Üzerine Olan Etkisinin İncelenmesi." Econder International Academic Journal , vol.7, no.2, pp.121-135.
@article{article, author={Salih Güneş And author={İbrahim Aydın}, title={Ziraat Katılım Bankası’nın Sosyal Medyada Verdiği Reklamların Güvenilirliğinin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Marka Güveni Üzerine Olan Etkisinin İncelenmesi}, journal={Econder International Academic Journal}, year=2023, pages={121-135} }