Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Dersinde Ters Yüz Öğrenme Deneyimleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. Y. YILMAZ And M. GÖK, "Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Dersinde Ters Yüz Öğrenme Deneyimleri," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, pp.230-255, 2024

YILMAZ, T. Y. And GÖK, M. 2024. Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Dersinde Ters Yüz Öğrenme Deneyimleri. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1 , 230-255.

YILMAZ, T. Y., & GÖK, M., (2024). Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Dersinde Ters Yüz Öğrenme Deneyimleri. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, 230-255.

YILMAZ, Tuğba, And Mustafa Gök. "Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Dersinde Ters Yüz Öğrenme Deneyimleri," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, 230-255, 2024

YILMAZ, Tuğba Y. And GÖK, Mustafa. "Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Dersinde Ters Yüz Öğrenme Deneyimleri." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, pp.230-255, 2024

YILMAZ, T. Y. And GÖK, M. (2024) . "Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Dersinde Ters Yüz Öğrenme Deneyimleri." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.1, pp.230-255.

@article{article, author={Tuğba Yulet Yılmaz And author={Mustafa Gök}, title={Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Dersinde Ters Yüz Öğrenme Deneyimleri}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={230-255} }