Atıf Formatları
Investigation of Social Studies Curriculum and Coursebook in the Context of Today's World Problems: What Do Teachers Think?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Alkar Yıldırım And A. Çançin, "Investigation of Social Studies Curriculum and Coursebook in the Context of Today's World Problems: What Do Teachers Think?," Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.121-143, 2025

Alkar Yıldırım, E. And Çançin, A. 2025. Investigation of Social Studies Curriculum and Coursebook in the Context of Today's World Problems: What Do Teachers Think?. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1 , 121-143.

Alkar Yıldırım, E., & Çançin, A., (2025). Investigation of Social Studies Curriculum and Coursebook in the Context of Today's World Problems: What Do Teachers Think?. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, 121-143.

Alkar Yıldırım, Elif, And Ayşe Çançin. "Investigation of Social Studies Curriculum and Coursebook in the Context of Today's World Problems: What Do Teachers Think?," Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, 121-143, 2025

Alkar Yıldırım, Elif A. And Çançin, Ayşe. "Investigation of Social Studies Curriculum and Coursebook in the Context of Today's World Problems: What Do Teachers Think?." Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.121-143, 2025

Alkar Yıldırım, E. And Çançin, A. (2025) . "Investigation of Social Studies Curriculum and Coursebook in the Context of Today's World Problems: What Do Teachers Think?." Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.121-143.

@article{article, author={Elif Alkar Yıldırım And author={Ayşe Çançin}, title={Investigation of Social Studies Curriculum and Coursebook in the Context of Today's World Problems: What Do Teachers Think?}, journal={Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2025, pages={121-143} }