Ç. GÜLER And H. ÇAVUŞ, "Öğretmen Yetiştirmede Etkileşimli Tahta Kullanımı: Bir Yıllık Deneyimli Akademisyen ve Öğrenen Görüşleri," Kuramsal Eğitimbilim , vol.11, no.4, pp.838-859, 2018
GÜLER, Ç. And ÇAVUŞ, H. 2018. Öğretmen Yetiştirmede Etkileşimli Tahta Kullanımı: Bir Yıllık Deneyimli Akademisyen ve Öğrenen Görüşleri. Kuramsal Eğitimbilim , vol.11, no.4 , 838-859.
GÜLER, Ç., & ÇAVUŞ, H., (2018). Öğretmen Yetiştirmede Etkileşimli Tahta Kullanımı: Bir Yıllık Deneyimli Akademisyen ve Öğrenen Görüşleri. Kuramsal Eğitimbilim , vol.11, no.4, 838-859.
GÜLER, Çetin, And Hayati Çavuş. "Öğretmen Yetiştirmede Etkileşimli Tahta Kullanımı: Bir Yıllık Deneyimli Akademisyen ve Öğrenen Görüşleri," Kuramsal Eğitimbilim , vol.11, no.4, 838-859, 2018
GÜLER, Çetin And ÇAVUŞ, Hayati. "Öğretmen Yetiştirmede Etkileşimli Tahta Kullanımı: Bir Yıllık Deneyimli Akademisyen ve Öğrenen Görüşleri." Kuramsal Eğitimbilim , vol.11, no.4, pp.838-859, 2018
GÜLER, Ç. And ÇAVUŞ, H. (2018) . "Öğretmen Yetiştirmede Etkileşimli Tahta Kullanımı: Bir Yıllık Deneyimli Akademisyen ve Öğrenen Görüşleri." Kuramsal Eğitimbilim , vol.11, no.4, pp.838-859.
@article{article, author={Çetin Güler And author={Hayati Çavuş}, title={Öğretmen Yetiştirmede Etkileşimli Tahta Kullanımı: Bir Yıllık Deneyimli Akademisyen ve Öğrenen Görüşleri}, journal={Kuramsal Eğitimbilim}, year=2018, pages={838-859} }