B. Dülek, "Covid-19 Korkusunun Online Alışveriş Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisinde Ölüm Kaygısının Aracılık Rolü," Equinox, Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.2, pp.141-157, 2022
Dülek, B. 2022. Covid-19 Korkusunun Online Alışveriş Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisinde Ölüm Kaygısının Aracılık Rolü. Equinox, Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.2 , 141-157.
Dülek, B., (2022). Covid-19 Korkusunun Online Alışveriş Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisinde Ölüm Kaygısının Aracılık Rolü. Equinox, Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.2, 141-157.
Dülek, Bulut. "Covid-19 Korkusunun Online Alışveriş Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisinde Ölüm Kaygısının Aracılık Rolü," Equinox, Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.2, 141-157, 2022
Dülek, Bulut. "Covid-19 Korkusunun Online Alışveriş Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisinde Ölüm Kaygısının Aracılık Rolü." Equinox, Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.2, pp.141-157, 2022
Dülek, B. (2022) . "Covid-19 Korkusunun Online Alışveriş Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisinde Ölüm Kaygısının Aracılık Rolü." Equinox, Journal of Economics, Business & Political Studies , vol.9, no.2, pp.141-157.
@article{article, author={Bulut Dülek}, title={Covid-19 Korkusunun Online Alışveriş Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisinde Ölüm Kaygısının Aracılık Rolü}, journal={ Equinox, Journal of Economics, Business & Political Studies}, year=2022, pages={141-157} }