E. Görmez, "İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININ DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ," jass , vol.2, pp.1-15, 2017
Görmez, E. 2017. İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININ DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ. jass , vol.2 , 1-15.
Görmez, E., (2017). İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININ DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ. jass , vol.2, 1-15.
Görmez, Erhan. "İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININ DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ," jass , vol.2, 1-15, 2017
Görmez, Erhan. "İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININ DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ." jass , vol.2, pp.1-15, 2017
Görmez, E. (2017) . "İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININ DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ." jass , vol.2, pp.1-15.
@article{article, author={Erhan Görmez}, title={İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININ DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ}, journal={jass}, year=2017, pages={1-15} }