R. Saydan And B. Dülek, "ONLİNE ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJININ ONLİNE SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: AMPRİK BİR ÇALIŞMA," Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.5, no.1, pp.70-82, 2022
Saydan, R. And Dülek, B. 2022. ONLİNE ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJININ ONLİNE SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: AMPRİK BİR ÇALIŞMA. Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.5, no.1 , 70-82.
Saydan, R., & Dülek, B., (2022). ONLİNE ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJININ ONLİNE SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: AMPRİK BİR ÇALIŞMA. Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.5, no.1, 70-82.
Saydan, Reha, And Bulut Dülek. "ONLİNE ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJININ ONLİNE SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: AMPRİK BİR ÇALIŞMA," Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.5, no.1, 70-82, 2022
Saydan, Reha And Dülek, Bulut. "ONLİNE ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJININ ONLİNE SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: AMPRİK BİR ÇALIŞMA." Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.5, no.1, pp.70-82, 2022
Saydan, R. And Dülek, B. (2022) . "ONLİNE ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJININ ONLİNE SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: AMPRİK BİR ÇALIŞMA." Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.5, no.1, pp.70-82.
@article{article, author={Reha Saydan And author={Bulut Dülek}, title={ONLİNE ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJININ ONLİNE SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: AMPRİK BİR ÇALIŞMA}, journal={Sosyal Bilimler Akademi Dergisi}, year=2022, pages={70-82} }