Atıf Formatları
Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikaye Edici Metinlerin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. KULTAS, "Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikaye Edici Metinlerin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi," TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Van, Turkey, pp.203, 2022

KULTAS, E. 2022. Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikaye Edici Metinlerin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi. TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Van, Turkey), 203.

KULTAS, E., (2022). Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikaye Edici Metinlerin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi . TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.203). Van, Turkey

KULTAS, Emrah. "Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikaye Edici Metinlerin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi," TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Van, Turkey, 2022

KULTAS, Emrah. "Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikaye Edici Metinlerin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi." TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Van, Turkey, pp.203, 2022

KULTAS, E. (2022) . "Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikaye Edici Metinlerin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi." TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Van, Turkey, p.203.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Emrah Kultas}, title={Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikaye Edici Metinlerin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi}, congress name={TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Van}, country={Turkey}, year={2022}, pages={203} }