E. KULTAS, "Türkiye'deki Okuma Kampanyalarının Okuma Alışkanlığına Yansıması," In EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4 , Cetinje: IVPE Yayıncılık, 2022, pp.91-109.
KULTAS, E. Türkiye'deki Okuma Kampanyalarının Okuma Alışkanlığına Yansıması. 2022. In EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4 , IVPE Yayıncılık, Cetinje, 91-109.
KULTAS, E., (2022). Türkiye'deki Okuma Kampanyalarının Okuma Alışkanlığına Yansıması. EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4 (pp.91-109), Cetinje: IVPE Yayıncılık.
KULTAS, Emrah. "Türkiye'deki Okuma Kampanyalarının Okuma Alışkanlığına Yansıması." In EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4 , 91-109. Cetinje: IVPE Yayıncılık, 2022
KULTAS, Emrah. "Türkiye'deki Okuma Kampanyalarının Okuma Alışkanlığına Yansıması." EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4 , IVPE Yayıncılık, 2022, pp.91-109.
KULTAS, E. (2022) "Türkiye'deki Okuma Kampanyalarının Okuma Alışkanlığına Yansıması", EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4 . Cetinje: IVPE Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={Emrah Kultas}, chaptertitle={Türkiye'deki Okuma Kampanyalarının Okuma Alışkanlığına Yansıması}, booktitle={ EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4}, publisher={IVPE Yayıncılık}, city={Cetinje},year={2022} }