M. N. Kardaş, "MİKRO ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGILARI VE BULUŞ, PLANLAMA, ANLATIM BECERİLERİNE ETKİSİ," vııı: Uluslararası Eğiti Araştırmaları Kongresi , vol.1, no.1, Çanakkale, Turkey, pp.373, 2016
Kardaş, M. N. 2016. MİKRO ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGILARI VE BULUŞ, PLANLAMA, ANLATIM BECERİLERİNE ETKİSİ. vııı: Uluslararası Eğiti Araştırmaları Kongresi , (Çanakkale, Turkey), 373.
Kardaş, M. N., (2016). MİKRO ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGILARI VE BULUŞ, PLANLAMA, ANLATIM BECERİLERİNE ETKİSİ . vııı: Uluslararası Eğiti Araştırmaları Kongresi (pp.373). Çanakkale, Turkey
Kardaş, Mehmet. "MİKRO ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGILARI VE BULUŞ, PLANLAMA, ANLATIM BECERİLERİNE ETKİSİ," vııı: Uluslararası Eğiti Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 2016
Kardaş, Mehmet N. . "MİKRO ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGILARI VE BULUŞ, PLANLAMA, ANLATIM BECERİLERİNE ETKİSİ." vııı: Uluslararası Eğiti Araştırmaları Kongresi , Çanakkale, Turkey, pp.373, 2016
Kardaş, M. N. (2016) . "MİKRO ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGILARI VE BULUŞ, PLANLAMA, ANLATIM BECERİLERİNE ETKİSİ." vııı: Uluslararası Eğiti Araştırmaları Kongresi , Çanakkale, Turkey, p.373.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Nuri Kardaş}, title={MİKRO ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGILARI VE BULUŞ, PLANLAMA, ANLATIM BECERİLERİNE ETKİSİ}, congress name={vııı: Uluslararası Eğiti Araştırmaları Kongresi}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2016}, pages={373} }