Atıf Formatları
Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Medya Okuryazarlığı Kazanımları Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Kaya, "Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Medya Okuryazarlığı Kazanımları Açısından Değerlendirilmesi," ULUSAL DİL VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , Van, Turkey, pp.203-214, 2021

Kaya, M. 2021. Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Medya Okuryazarlığı Kazanımları Açısından Değerlendirilmesi. ULUSAL DİL VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Van, Turkey), 203-214.

Kaya, M., (2021). Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Medya Okuryazarlığı Kazanımları Açısından Değerlendirilmesi . ULUSAL DİL VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU (pp.203-214). Van, Turkey

Kaya, Mustafa. "Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Medya Okuryazarlığı Kazanımları Açısından Değerlendirilmesi," ULUSAL DİL VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Van, Turkey, 2021

Kaya, Mustafa. "Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Medya Okuryazarlığı Kazanımları Açısından Değerlendirilmesi." ULUSAL DİL VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , Van, Turkey, pp.203-214, 2021

Kaya, M. (2021) . "Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Medya Okuryazarlığı Kazanımları Açısından Değerlendirilmesi." ULUSAL DİL VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , Van, Turkey, pp.203-214.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mustafa Kaya}, title={Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Medya Okuryazarlığı Kazanımları Açısından Değerlendirilmesi}, congress name={ULUSAL DİL VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU}, city={Van}, country={Turkey}, year={2021}, pages={203-214} }