Atıf Formatları
Ters Yüz Eğitim Modelinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısına Etkisinin İncelenemesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Çetin And S. Yurtlu, "Ters Yüz Eğitim Modelinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısına Etkisinin İncelenemesi," Uluslararası STEM Ve Eğitim Bilimleri Kongresi , Muş, Turkey, pp.7-8, 2018

Çetin, A. And Yurtlu, S. 2018. Ters Yüz Eğitim Modelinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısına Etkisinin İncelenemesi. Uluslararası STEM Ve Eğitim Bilimleri Kongresi , (Muş, Turkey), 7-8.

Çetin, A., & Yurtlu, S., (2018). Ters Yüz Eğitim Modelinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısına Etkisinin İncelenemesi . Uluslararası STEM Ve Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.7-8). Muş, Turkey

Çetin, Adnan, And Sabri Yurtlu. "Ters Yüz Eğitim Modelinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısına Etkisinin İncelenemesi," Uluslararası STEM Ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Turkey, 2018

Çetin, Adnan And Yurtlu, Sabri. "Ters Yüz Eğitim Modelinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısına Etkisinin İncelenemesi." Uluslararası STEM Ve Eğitim Bilimleri Kongresi , Muş, Turkey, pp.7-8, 2018

Çetin, A. And Yurtlu, S. (2018) . "Ters Yüz Eğitim Modelinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısına Etkisinin İncelenemesi." Uluslararası STEM Ve Eğitim Bilimleri Kongresi , Muş, Turkey, pp.7-8.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Adnan Çetin And author={Sabri Yurtlu}, title={Ters Yüz Eğitim Modelinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısına Etkisinin İncelenemesi}, congress name={Uluslararası STEM Ve Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Muş}, country={Turkey}, year={2018}, pages={7-8} }