Atıf Formatları
İki Dilli Öğrencilerin İkinci Dil Ediniminde Etkili Olan Faktörler ve Dezavantajlı Gruplara Dönüşmeleri: Kuramsal ve Derleme Bir Çalışma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Kızıltaş, "İki Dilli Öğrencilerin İkinci Dil Ediniminde Etkili Olan Faktörler ve Dezavantajlı Gruplara Dönüşmeleri: Kuramsal ve Derleme Bir Çalışma," Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.2, pp.1012-1036, 2020

Kızıltaş, Y. 2020. İki Dilli Öğrencilerin İkinci Dil Ediniminde Etkili Olan Faktörler ve Dezavantajlı Gruplara Dönüşmeleri: Kuramsal ve Derleme Bir Çalışma. Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.2 , 1012-1036.

Kızıltaş, Y., (2020). İki Dilli Öğrencilerin İkinci Dil Ediniminde Etkili Olan Faktörler ve Dezavantajlı Gruplara Dönüşmeleri: Kuramsal ve Derleme Bir Çalışma. Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.2, 1012-1036.

Kızıltaş, Yusuf. "İki Dilli Öğrencilerin İkinci Dil Ediniminde Etkili Olan Faktörler ve Dezavantajlı Gruplara Dönüşmeleri: Kuramsal ve Derleme Bir Çalışma," Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.2, 1012-1036, 2020

Kızıltaş, Yusuf. "İki Dilli Öğrencilerin İkinci Dil Ediniminde Etkili Olan Faktörler ve Dezavantajlı Gruplara Dönüşmeleri: Kuramsal ve Derleme Bir Çalışma." Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.2, pp.1012-1036, 2020

Kızıltaş, Y. (2020) . "İki Dilli Öğrencilerin İkinci Dil Ediniminde Etkili Olan Faktörler ve Dezavantajlı Gruplara Dönüşmeleri: Kuramsal ve Derleme Bir Çalışma." Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.2, pp.1012-1036.

@article{article, author={Yusuf Kızıltaş}, title={İki Dilli Öğrencilerin İkinci Dil Ediniminde Etkili Olan Faktörler ve Dezavantajlı Gruplara Dönüşmeleri: Kuramsal ve Derleme Bir Çalışma}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={1012-1036} }