M. Şeremet, "Yükseköğretim de Öğrenme Deneyiminin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Coğrafya Eğitimi Örneği," ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.8, no.24, pp.1095-1120, 2016
Şeremet, M. 2016. Yükseköğretim de Öğrenme Deneyiminin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Coğrafya Eğitimi Örneği. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.8, no.24 , 1095-1120.
Şeremet, M., (2016). Yükseköğretim de Öğrenme Deneyiminin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Coğrafya Eğitimi Örneği. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.8, no.24, 1095-1120.
Şeremet, Mehmet. "Yükseköğretim de Öğrenme Deneyiminin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Coğrafya Eğitimi Örneği," ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.8, no.24, 1095-1120, 2016
Şeremet, Mehmet. "Yükseköğretim de Öğrenme Deneyiminin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Coğrafya Eğitimi Örneği." ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.8, no.24, pp.1095-1120, 2016
Şeremet, M. (2016) . "Yükseköğretim de Öğrenme Deneyiminin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Coğrafya Eğitimi Örneği." ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , vol.8, no.24, pp.1095-1120.
@article{article, author={Mehmet Şeremet}, title={Yükseköğretim de Öğrenme Deneyiminin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi Coğrafya Eğitimi Örneği}, journal={ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ}, year=2016, pages={1095-1120} }