Atıf Formatları
Öğretimi farklılaştırmayı güçleştiren faktörlere ilişkin öğretmen algı envanteri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. Bekler And İ. Kozikoğlu, "Öğretimi farklılaştırmayı güçleştiren faktörlere ilişkin öğretmen algı envanteri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.2, pp.1025-1052, 2022

Bekler, Ö. And Kozikoğlu, İ. 2022. Öğretimi farklılaştırmayı güçleştiren faktörlere ilişkin öğretmen algı envanteri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.2 , 1025-1052.

Bekler, Ö., & Kozikoğlu, İ., (2022). Öğretimi farklılaştırmayı güçleştiren faktörlere ilişkin öğretmen algı envanteri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.2, 1025-1052.

Bekler, Ömer, And İshak Kozikoğlu. "Öğretimi farklılaştırmayı güçleştiren faktörlere ilişkin öğretmen algı envanteri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.2, 1025-1052, 2022

Bekler, Ömer And Kozikoğlu, İshak. "Öğretimi farklılaştırmayı güçleştiren faktörlere ilişkin öğretmen algı envanteri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.2, pp.1025-1052, 2022

Bekler, Ö. And Kozikoğlu, İ. (2022) . "Öğretimi farklılaştırmayı güçleştiren faktörlere ilişkin öğretmen algı envanteri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.2, pp.1025-1052.

@article{article, author={Ömer Bekler And author={İshak Kozikoğlu}, title={Öğretimi farklılaştırmayı güçleştiren faktörlere ilişkin öğretmen algı envanteri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={1025-1052} }