Atıf Formatları
EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. SEVİMLİ DENİZ And H. YARCEL, "Rehber Öğretmenlerin Gelişim Gereksinimleri Hedefine Yönelik- RehberÖğretmenlerin İş Doyum Düzeylerine ve İş Doyumuna Etki Eden Faktörler," In EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN , Ankara: PEGEM AKADEMİ, 2019, pp.245-247.

SEVİMLİ DENİZ, S. And YARCEL, H. Rehber Öğretmenlerin Gelişim Gereksinimleri Hedefine Yönelik- RehberÖğretmenlerin İş Doyum Düzeylerine ve İş Doyumuna Etki Eden Faktörler. 2019. In EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN , PEGEM AKADEMİ, Ankara, 245-247.

SEVİMLİ DENİZ, S., & YARCEL, H., (2019). Rehber Öğretmenlerin Gelişim Gereksinimleri Hedefine Yönelik- RehberÖğretmenlerin İş Doyum Düzeylerine ve İş Doyumuna Etki Eden Faktörler. EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN (pp.245-247), Ankara: PEGEM AKADEMİ.

SEVİMLİ DENİZ, Serpil, And HELİN YARCEL. "Rehber Öğretmenlerin Gelişim Gereksinimleri Hedefine Yönelik- RehberÖğretmenlerin İş Doyum Düzeylerine ve İş Doyumuna Etki Eden Faktörler." In EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN , 245-247. Ankara: PEGEM AKADEMİ, 2019

SEVİMLİ DENİZ, Serpil S. And YARCEL, HELİN. "Rehber Öğretmenlerin Gelişim Gereksinimleri Hedefine Yönelik- RehberÖğretmenlerin İş Doyum Düzeylerine ve İş Doyumuna Etki Eden Faktörler." EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN , PEGEM AKADEMİ, 2019, pp.245-247.

SEVİMLİ DENİZ, S. And YARCEL, H. (2019) "Rehber Öğretmenlerin Gelişim Gereksinimleri Hedefine Yönelik- RehberÖğretmenlerin İş Doyum Düzeylerine ve İş Doyumuna Etki Eden Faktörler", EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN . Ankara: PEGEM AKADEMİ.

@bookchapter{bookchapter, author ={Serpil Sevimli Deniz And author ={HELİN YARCEL}, chaptertitle={Rehber Öğretmenlerin Gelişim Gereksinimleri Hedefine Yönelik- RehberÖğretmenlerin İş Doyum Düzeylerine ve İş Doyumuna Etki Eden Faktörler}, booktitle={ EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN}, publisher={PEGEM AKADEMİ}, city={Ankara},year={2019} }