Atıf Formatları
Matematik Öğretiminde Öğretmen Yeterliliklerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. Akbayır And A. Akça, "Matematik Öğretiminde Öğretmen Yeterliliklerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.194-218, 2021

Akbayır, K. And Akça, A. 2021. Matematik Öğretiminde Öğretmen Yeterliliklerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1 , 194-218.

Akbayır, K., & Akça, A., (2021). Matematik Öğretiminde Öğretmen Yeterliliklerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, 194-218.

Akbayır, Kamil, And Aykan Akça. "Matematik Öğretiminde Öğretmen Yeterliliklerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, 194-218, 2021

Akbayır, Kamil And Akça, Aykan. "Matematik Öğretiminde Öğretmen Yeterliliklerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.194-218, 2021

Akbayır, K. And Akça, A. (2021) . "Matematik Öğretiminde Öğretmen Yeterliliklerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.194-218.

@article{article, author={Kamil Akbayır And author={Aykan Akça}, title={Matematik Öğretiminde Öğretmen Yeterliliklerinin Bazı Özellikler Açısından İncelenmesi: Betimsel Bir Analiz}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={194-218} }