Atıf Formatları
Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. Bulut Et Al. , "Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerilerine Etkisi," Ana Dili Eğitimi Dergisi (ADED) , vol.4, no.1, pp.134-150, 2016

Bulut, K. Et Al. 2016. Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerilerine Etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi (ADED) , vol.4, no.1 , 134-150.

Bulut, K., Açık, F., & Çiftçi, Ö., (2016). Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerilerine Etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi (ADED) , vol.4, no.1, 134-150.

Bulut, Kenan, Fatma Açık, And Ömer Çiftçi. "Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerilerine Etkisi," Ana Dili Eğitimi Dergisi (ADED) , vol.4, no.1, 134-150, 2016

Bulut, Kenan Et Al. "Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerilerine Etkisi." Ana Dili Eğitimi Dergisi (ADED) , vol.4, no.1, pp.134-150, 2016

Bulut, K. Açık, F. And Çiftçi, Ö. (2016) . "Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerilerine Etkisi." Ana Dili Eğitimi Dergisi (ADED) , vol.4, no.1, pp.134-150.

@article{article, author={Kenan Bulut Et Al. }, title={Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmen Adaylarının Konuşma Becerilerine Etkisi}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi (ADED)}, year=2016, pages={134-150} }