R. Saydan, "Şehir pazarlamasında Marka Kişiliğinin Etkisi: algılanan Marka kişiliği Turistlerin Tavsiye Etme Davranışı İlişkisi," PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.13-21, 2010
Saydan, R. 2010. Şehir pazarlamasında Marka Kişiliğinin Etkisi: algılanan Marka kişiliği Turistlerin Tavsiye Etme Davranışı İlişkisi. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.1, no.1 , 13-21.
Saydan, R., (2010). Şehir pazarlamasında Marka Kişiliğinin Etkisi: algılanan Marka kişiliği Turistlerin Tavsiye Etme Davranışı İlişkisi. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.1, no.1, 13-21.
Saydan, Reha. "Şehir pazarlamasında Marka Kişiliğinin Etkisi: algılanan Marka kişiliği Turistlerin Tavsiye Etme Davranışı İlişkisi," PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.1, no.1, 13-21, 2010
Saydan, Reha. "Şehir pazarlamasında Marka Kişiliğinin Etkisi: algılanan Marka kişiliği Turistlerin Tavsiye Etme Davranışı İlişkisi." PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.13-21, 2010
Saydan, R. (2010) . "Şehir pazarlamasında Marka Kişiliğinin Etkisi: algılanan Marka kişiliği Turistlerin Tavsiye Etme Davranışı İlişkisi." PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.13-21.
@article{article, author={Reha Saydan}, title={Şehir pazarlamasında Marka Kişiliğinin Etkisi: algılanan Marka kişiliği Turistlerin Tavsiye Etme Davranışı İlişkisi}, journal={PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2010, pages={13-21} }