M. T. Beyhan Et Al. , "ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ," Turkish Business Journal , vol.5, no.10, pp.120-131, 2024
Beyhan, M. T. Et Al. 2024. ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ. Turkish Business Journal , vol.5, no.10 , 120-131.
Beyhan, M. T., DÜLEK, B., & SAYDAN, R., (2024). ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ. Turkish Business Journal , vol.5, no.10, 120-131.
Beyhan, Muhammet, Bulut Dülek, And Reha Saydan. "ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ," Turkish Business Journal , vol.5, no.10, 120-131, 2024
Beyhan, Muhammet T. Et Al. "ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ." Turkish Business Journal , vol.5, no.10, pp.120-131, 2024
Beyhan, M. T. DÜLEK, B. And SAYDAN, R. (2024) . "ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ." Turkish Business Journal , vol.5, no.10, pp.120-131.
@article{article, author={Muhammet Taha Beyhan Et Al. }, title={ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ}, journal={Turkish Business Journal}, year=2024, pages={120-131} }