Atıf Formatları
ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. T. Beyhan Et Al. , "ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ," Turkish Business Journal , vol.5, no.10, pp.120-131, 2024

Beyhan, M. T. Et Al. 2024. ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ. Turkish Business Journal , vol.5, no.10 , 120-131.

Beyhan, M. T., DÜLEK, B., & SAYDAN, R., (2024). ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ. Turkish Business Journal , vol.5, no.10, 120-131.

Beyhan, Muhammet, Bulut Dülek, And Reha Saydan. "ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ," Turkish Business Journal , vol.5, no.10, 120-131, 2024

Beyhan, Muhammet T. Et Al. "ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ." Turkish Business Journal , vol.5, no.10, pp.120-131, 2024

Beyhan, M. T. DÜLEK, B. And SAYDAN, R. (2024) . "ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ." Turkish Business Journal , vol.5, no.10, pp.120-131.

@article{article, author={Muhammet Taha Beyhan Et Al. }, title={ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ}, journal={Turkish Business Journal}, year=2024, pages={120-131} }