İ. Aydoğan, "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü," VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.564-568, 2022
Aydoğan, İ. 2022. Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü. VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Hatay, Turkey), 564-568.
Aydoğan, İ., (2022). Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü . VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (pp.564-568). Hatay, Turkey
Aydoğan, İzzettin. "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü," VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Turkey, 2022
Aydoğan, İzzettin. "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü." VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.564-568, 2022
Aydoğan, İ. (2022) . "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü." VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.564-568.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İzzettin Aydoğan}, title={Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü}, congress name={VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi}, city={Hatay}, country={Turkey}, year={2022}, pages={564-568} }