Atıf Formatları
Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Aydoğan, "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü," VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.564-568, 2022

Aydoğan, İ. 2022. Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü. VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Hatay, Turkey), 564-568.

Aydoğan, İ., (2022). Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü . VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (pp.564-568). Hatay, Turkey

Aydoğan, İzzettin. "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü," VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Turkey, 2022

Aydoğan, İzzettin. "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü." VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.564-568, 2022

Aydoğan, İ. (2022) . "Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü." VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , Hatay, Turkey, pp.564-568.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İzzettin Aydoğan}, title={Çokkültürlü öğrenme uygulamaları sıklığında öğretmen özelliklerinin yordayıcı rolü}, congress name={VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi}, city={Hatay}, country={Turkey}, year={2022}, pages={564-568} }