Atıf Formatları
İlköğretim İkinci Kademe Matematik Programna Yönelik Etkinliklerin Bazı Cebir Konularının Öğretimi Üzerindeki Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. Akbayır And E. YALVAÇ, "İlköğretim İkinci Kademe Matematik Programna Yönelik Etkinliklerin Bazı Cebir Konularının Öğretimi Üzerindeki Etkileri," The Journal of Social Science , no.8, pp.219-234, 2016

Akbayır, K. And YALVAÇ, E. 2016. İlköğretim İkinci Kademe Matematik Programna Yönelik Etkinliklerin Bazı Cebir Konularının Öğretimi Üzerindeki Etkileri. The Journal of Social Science , no.8 , 219-234.

Akbayır, K., & YALVAÇ, E., (2016). İlköğretim İkinci Kademe Matematik Programna Yönelik Etkinliklerin Bazı Cebir Konularının Öğretimi Üzerindeki Etkileri. The Journal of Social Science , no.8, 219-234.

Akbayır, Kamil, And Erkan YALVAÇ. "İlköğretim İkinci Kademe Matematik Programna Yönelik Etkinliklerin Bazı Cebir Konularının Öğretimi Üzerindeki Etkileri," The Journal of Social Science , no.8, 219-234, 2016

Akbayır, Kamil And YALVAÇ, Erkan. "İlköğretim İkinci Kademe Matematik Programna Yönelik Etkinliklerin Bazı Cebir Konularının Öğretimi Üzerindeki Etkileri." The Journal of Social Science , no.8, pp.219-234, 2016

Akbayır, K. And YALVAÇ, E. (2016) . "İlköğretim İkinci Kademe Matematik Programna Yönelik Etkinliklerin Bazı Cebir Konularının Öğretimi Üzerindeki Etkileri." The Journal of Social Science , no.8, pp.219-234.

@article{article, author={Kamil Akbayır And author={Erkan YALVAÇ}, title={İlköğretim İkinci Kademe Matematik Programna Yönelik Etkinliklerin Bazı Cebir Konularının Öğretimi Üzerindeki Etkileri}, journal={The Journal of Social Science}, year=2016, pages={219-234} }