Atıf Formatları
Üniversite Sınavlarında Tek Aşamalı Ö.S.S. Sınavına Geçildikten Sonra Ortaöğretim 11. Sınıf Öğrencilerinin Temel Matematik Konularını Anlama Düzeyi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. Akbayır, "Üniversite Sınavlarında Tek Aşamalı Ö.S.S. Sınavına Geçildikten Sonra Ortaöğretim 11. Sınıf Öğrencilerinin Temel Matematik Konularını Anlama Düzeyi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, pp.55-67, 2003

Akbayır, K. 2003. Üniversite Sınavlarında Tek Aşamalı Ö.S.S. Sınavına Geçildikten Sonra Ortaöğretim 11. Sınıf Öğrencilerinin Temel Matematik Konularını Anlama Düzeyi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4 , 55-67.

Akbayır, K., (2003). Üniversite Sınavlarında Tek Aşamalı Ö.S.S. Sınavına Geçildikten Sonra Ortaöğretim 11. Sınıf Öğrencilerinin Temel Matematik Konularını Anlama Düzeyi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, 55-67.

Akbayır, Kamil. "Üniversite Sınavlarında Tek Aşamalı Ö.S.S. Sınavına Geçildikten Sonra Ortaöğretim 11. Sınıf Öğrencilerinin Temel Matematik Konularını Anlama Düzeyi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, 55-67, 2003

Akbayır, Kamil. "Üniversite Sınavlarında Tek Aşamalı Ö.S.S. Sınavına Geçildikten Sonra Ortaöğretim 11. Sınıf Öğrencilerinin Temel Matematik Konularını Anlama Düzeyi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, pp.55-67, 2003

Akbayır, K. (2003) . "Üniversite Sınavlarında Tek Aşamalı Ö.S.S. Sınavına Geçildikten Sonra Ortaöğretim 11. Sınıf Öğrencilerinin Temel Matematik Konularını Anlama Düzeyi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, pp.55-67.

@article{article, author={Kamil Akbayır}, title={Üniversite Sınavlarında Tek Aşamalı Ö.S.S. Sınavına Geçildikten Sonra Ortaöğretim 11. Sınıf Öğrencilerinin Temel Matematik Konularını Anlama Düzeyi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2003, pages={55-67} }