Atıf Formatları
ORTAOKUL 6 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE YÖNELİKTUTUMLARININ CHAID ANALİZİ İLE İNCELENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Kayri, "ORTAOKUL 6 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE YÖNELİKTUTUMLARININ CHAID ANALİZİ İLE İNCELENMESİ," 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , İzmir, Turkey, pp.13-14, 2013

Kayri, M. 2013. ORTAOKUL 6 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE YÖNELİKTUTUMLARININ CHAID ANALİZİ İLE İNCELENMESİ. 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (İzmir, Turkey), 13-14.

Kayri, M., (2013). ORTAOKUL 6 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE YÖNELİKTUTUMLARININ CHAID ANALİZİ İLE İNCELENMESİ . 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.13-14). İzmir, Turkey

Kayri, Murat. "ORTAOKUL 6 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE YÖNELİKTUTUMLARININ CHAID ANALİZİ İLE İNCELENMESİ," 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Turkey, 2013

Kayri, Murat. "ORTAOKUL 6 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE YÖNELİKTUTUMLARININ CHAID ANALİZİ İLE İNCELENMESİ." 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , İzmir, Turkey, pp.13-14, 2013

Kayri, M. (2013) . "ORTAOKUL 6 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE YÖNELİKTUTUMLARININ CHAID ANALİZİ İLE İNCELENMESİ." 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , İzmir, Turkey, pp.13-14.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Murat Kayri}, title={ORTAOKUL 6 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE YÖNELİKTUTUMLARININ CHAID ANALİZİ İLE İNCELENMESİ}, congress name={22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2013}, pages={13-14} }