İ. ÇİÇEK And F. TANHAN, "Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları İle Sınav KaygıDüzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.69-85, 2018
ÇİÇEK, İ. And TANHAN, F. 2018. Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları İle Sınav KaygıDüzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1 , 69-85.
ÇİÇEK, İ., & TANHAN, F., (2018). Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları İle Sınav KaygıDüzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, 69-85.
ÇİÇEK, İLHAN, And Fuat Tanhan. "Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları İle Sınav KaygıDüzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, 69-85, 2018
ÇİÇEK, İLHAN And TANHAN, Fuat. "Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları İle Sınav KaygıDüzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.69-85, 2018
ÇİÇEK, İ. And TANHAN, F. (2018) . "Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları İle Sınav KaygıDüzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.69-85.
@article{article, author={İLHAN ÇİÇEK And author={Fuat Tanhan}, title={Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınırlılık Algı Şemaları İle Sınav KaygıDüzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi}, year=2018, pages={69-85} }