E. ERENSAYIN Et Al. , "Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri," 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.351, 2017
ERENSAYIN, E. Et Al. 2017. Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri. 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (İzmir, Turkey), 351.
ERENSAYIN, E., GÜLER, Ç., & ÇAVUŞ, H., (2017). Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri . 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (pp.351). İzmir, Turkey
ERENSAYIN, EREN, Çetin Güler, And Hayati Çavuş. "Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri," 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2017
ERENSAYIN, EREN Et Al. "Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri." 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.351, 2017
ERENSAYIN, E. GÜLER, Ç. And ÇAVUŞ, H. (2017) . "Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri." 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , İzmir, Turkey, p.351.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EREN ERENSAYIN Et Al. }, title={Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri}, congress name={5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2017}, pages={351} }