Atıf Formatları
Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. ERENSAYIN Et Al. , "Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri," 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.351, 2017

ERENSAYIN, E. Et Al. 2017. Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri. 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (İzmir, Turkey), 351.

ERENSAYIN, E., GÜLER, Ç., & ÇAVUŞ, H., (2017). Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri . 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (pp.351). İzmir, Turkey

ERENSAYIN, EREN, Çetin Güler, And Hayati Çavuş. "Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri," 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2017

ERENSAYIN, EREN Et Al. "Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri." 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.351, 2017

ERENSAYIN, E. GÜLER, Ç. And ÇAVUŞ, H. (2017) . "Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri." 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , İzmir, Turkey, p.351.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EREN ERENSAYIN Et Al. }, title={Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri}, congress name={5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2017}, pages={351} }