Atıf Formatları
Sınıf Öğretmenlerinin Değer Kavramına İlişkin Bilişsel Kurguları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ERGÜN And S. KOÇ, "Classroom Teachers' Cognitive Fictions on the Concept of Value," Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.52, no.3, pp.953-982, 2023

ERGÜN, A. And KOÇ, S. 2023. Classroom Teachers' Cognitive Fictions on the Concept of Value. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.52, no.3 , 953-982.

ERGÜN, A., & KOÇ, S., (2023). Classroom Teachers' Cognitive Fictions on the Concept of Value. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.52, no.3, 953-982.

ERGÜN, Asuman, And Sevgi Koç. "Classroom Teachers' Cognitive Fictions on the Concept of Value," Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.52, no.3, 953-982, 2023

ERGÜN, Asuman And KOÇ, Sevgi. "Classroom Teachers' Cognitive Fictions on the Concept of Value." Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.52, no.3, pp.953-982, 2023

ERGÜN, A. And KOÇ, S. (2023) . "Classroom Teachers' Cognitive Fictions on the Concept of Value." Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.52, no.3, pp.953-982.

@article{article, author={Asuman ERGÜN And author={Sevgi Koç}, title={Classroom Teachers' Cognitive Fictions on the Concept of Value}, journal={Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2023, pages={953-982} }