Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Aslan, "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.6, pp.2481-2492, 2019

Aslan, M. 2019. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.6 , 2481-2492.

Aslan, M., (2019). Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.6, 2481-2492.

Aslan, Mecit. "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.6, 2481-2492, 2019

Aslan, Mecit. "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.6, pp.2481-2492, 2019

Aslan, M. (2019) . "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.6, pp.2481-2492.

@article{article, author={Mecit Aslan}, title={Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={2481-2492} }