Atıf Formatları
Fen Bilgisi Eğitiminde Sorgulamaya Dayalı Öğrenmeye İlişkin Eğilimler (2004-2020): Lisansüstü Çalışmaların Sistematik Bir Derlemesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ç. Şenyiğit, "Trends on Inquiry-Based Learning in Science Education (2004-2020): A Systematic Review of Postgraduate Studies," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.652-684, 2021

Şenyiğit, Ç. 2021. Trends on Inquiry-Based Learning in Science Education (2004-2020): A Systematic Review of Postgraduate Studies. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1 , 652-684.

Şenyiğit, Ç., (2021). Trends on Inquiry-Based Learning in Science Education (2004-2020): A Systematic Review of Postgraduate Studies. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, 652-684.

Şenyiğit, Çiğdem. "Trends on Inquiry-Based Learning in Science Education (2004-2020): A Systematic Review of Postgraduate Studies," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, 652-684, 2021

Şenyiğit, Çiğdem. "Trends on Inquiry-Based Learning in Science Education (2004-2020): A Systematic Review of Postgraduate Studies." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.652-684, 2021

Şenyiğit, Ç. (2021) . "Trends on Inquiry-Based Learning in Science Education (2004-2020): A Systematic Review of Postgraduate Studies." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.652-684.

@article{article, author={Çiğdem Şenyiğit}, title={Trends on Inquiry-Based Learning in Science Education (2004-2020): A Systematic Review of Postgraduate Studies}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={652-684} }