Atıf Formatları
Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Tüysüz And Ü. N. Tüzün, "Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi," Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, pp.818-836, 2020

Tüysüz, M. And Tüzün, Ü. N. 2020. Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi. Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3 , 818-836.

Tüysüz, M., & Tüzün, Ü. N., (2020). Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi. Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, 818-836.

Tüysüz, Mustafa, And Ümmüye Nur Tüzün. "Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi," Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, 818-836, 2020

Tüysüz, Mustafa And Tüzün, Ümmüye N. . "Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi." Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, pp.818-836, 2020

Tüysüz, M. And Tüzün, Ü. N. (2020) . "Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi." Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, pp.818-836.

@article{article, author={Mustafa Tüysüz And author={Ümmüye Nur Tüzün}, title={Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi}, journal={Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={818-836} }