M. N. Kardaş And Ş. Yıldırım, "Medya Okur Yazarlığı Alanında Yapılan Araştırmalar: Bir Kaynakça Denemesi Research On Media Literacy: A Bibliographical Essay," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi The Journal Of Social Sciences Institute , vol.34, no.34, pp.91-130, 2017
Kardaş, M. N. And Yıldırım, Ş. 2017. Medya Okur Yazarlığı Alanında Yapılan Araştırmalar: Bir Kaynakça Denemesi Research On Media Literacy: A Bibliographical Essay. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi The Journal Of Social Sciences Institute , vol.34, no.34 , 91-130.
Kardaş, M. N., & Yıldırım, Ş., (2017). Medya Okur Yazarlığı Alanında Yapılan Araştırmalar: Bir Kaynakça Denemesi Research On Media Literacy: A Bibliographical Essay. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi The Journal Of Social Sciences Institute , vol.34, no.34, 91-130.
Kardaş, Mehmet, And Şenay Yıldırım. "Medya Okur Yazarlığı Alanında Yapılan Araştırmalar: Bir Kaynakça Denemesi Research On Media Literacy: A Bibliographical Essay," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi The Journal Of Social Sciences Institute , vol.34, no.34, 91-130, 2017
Kardaş, Mehmet N. And Yıldırım, Şenay. "Medya Okur Yazarlığı Alanında Yapılan Araştırmalar: Bir Kaynakça Denemesi Research On Media Literacy: A Bibliographical Essay." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi The Journal Of Social Sciences Institute , vol.34, no.34, pp.91-130, 2017
Kardaş, M. N. And Yıldırım, Ş. (2017) . "Medya Okur Yazarlığı Alanında Yapılan Araştırmalar: Bir Kaynakça Denemesi Research On Media Literacy: A Bibliographical Essay." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi The Journal Of Social Sciences Institute , vol.34, no.34, pp.91-130.
@article{article, author={Mehmet Nuri Kardaş And author={Şenay Yıldırım}, title={Medya Okur Yazarlığı Alanında Yapılan Araştırmalar: Bir Kaynakça Denemesi Research On Media Literacy: A Bibliographical Essay}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi The Journal Of Social Sciences Institute}, year=2017, pages={91-130} }