S. S. Kendir And İ. Aydın, "Facebook Reklamlarının Satın Alma Niyeti ve Reklamın İlgi Çekiciliğine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Araştırılması," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.53, pp.91-112, 2021
Kendir, S. S. And Aydın, İ. 2021. Facebook Reklamlarının Satın Alma Niyeti ve Reklamın İlgi Çekiciliğine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Araştırılması. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.53 , 91-112.
Kendir, S. S., & Aydın, İ., (2021). Facebook Reklamlarının Satın Alma Niyeti ve Reklamın İlgi Çekiciliğine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Araştırılması. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.53, 91-112.
Kendir, Saim, And İbrahim Aydın. "Facebook Reklamlarının Satın Alma Niyeti ve Reklamın İlgi Çekiciliğine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Araştırılması," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.53, 91-112, 2021
Kendir, Saim S. And Aydın, İbrahim. "Facebook Reklamlarının Satın Alma Niyeti ve Reklamın İlgi Çekiciliğine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Araştırılması." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.53, pp.91-112, 2021
Kendir, S. S. And Aydın, İ. (2021) . "Facebook Reklamlarının Satın Alma Niyeti ve Reklamın İlgi Çekiciliğine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Araştırılması." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.0, no.53, pp.91-112.
@article{article, author={Saim Sabah Kendir And author={İbrahim Aydın}, title={Facebook Reklamlarının Satın Alma Niyeti ve Reklamın İlgi Çekiciliğine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Araştırılması}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2021, pages={91-112} }