Atıf Formatları
İran ve Türkiye Yedinci Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Demokrasi Kavramına Dayalı Olarak İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. KAYA, "Analysis of Iran and Türkiye Seventh Grade Social Studies Textbooks Based on The Concept of Democracy," Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, pp.574-591, 2025

KAYA, K. 2025. Analysis of Iran and Türkiye Seventh Grade Social Studies Textbooks Based on The Concept of Democracy. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2 , 574-591.

KAYA, K., (2025). Analysis of Iran and Türkiye Seventh Grade Social Studies Textbooks Based on The Concept of Democracy. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, 574-591.

KAYA, Kemal. "Analysis of Iran and Türkiye Seventh Grade Social Studies Textbooks Based on The Concept of Democracy," Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, 574-591, 2025

KAYA, Kemal. "Analysis of Iran and Türkiye Seventh Grade Social Studies Textbooks Based on The Concept of Democracy." Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, pp.574-591, 2025

KAYA, K. (2025) . "Analysis of Iran and Türkiye Seventh Grade Social Studies Textbooks Based on The Concept of Democracy." Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, pp.574-591.

@article{article, author={Kemal Kaya}, title={Analysis of Iran and Türkiye Seventh Grade Social Studies Textbooks Based on The Concept of Democracy}, journal={Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2025, pages={574-591} }